Employers' business cards
Polski Drukarz sp. z o.o.
Employer profile
Basic information
Contact details
Address | Obywatelska 115 |
City | Łódź |
ZIP code | 91-427 |
Country | POLSKA |
ID | 7270126393 |
Wydawnictwo Polski Drukarz sp. z o.o. istnieje od 1993 roku. Jest członkiem Polskiej Izby Druku, członkiem wspierającym Stowarzyszenia Poligrafów Pomorskich, Sponsorem Założycielem Fundacji Rozwoju Kadr Poligraficznych, członkiem Polskiego Stowarzyszenia Sitodruku i Druku Cyfrowego, członkiem Polskiej Izby Fleksografów, członkiem Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych i partnerem Programu Solidni w Biznesie. Wydaje miesięcznik branży poligraficznej „Świat DRUKU”. Organizuje seminaria i konferencje na tematy związane z branżą poligraficzną, marketingową i reklamową w ramach Akademii Wiedzy (www.akademia-wiedzy.eu). Sprawuje patronaty medialne nad imprezami organizowanymi przez firmy i instytucje branżowe. Miesięcznik „Świat DRUKU” ukazuje się od 1993 roku i ma opinię pisma fachowego i rzetelnego, niezawodnego źródła wiedzy dla początkujących i zaawansowanych, jest też uznawany za pismo nowoczesne, dynamiczne i niezależne. Czytają go właściciele firm, kadra menedżerska, pracownicy drukarń, studiów graficznych, agencji reklamowych oraz dostawcy nowych technologii. Do współpracy pozyskaliśmy największych krajowych specjalistów w dziedzinie poligrafii. Naszym atutem jest zachowanie zdrowych proporcji między treściami informacyjnymi i reklamowymi. Uzupełnieniem drukowanej wersji pisma są strony internetowe www.swiatdruku.eu oraz cotygodniowo wysyłany newsletter, dzięki którym Czytelnicy mają dostęp do najświeższych informacji. W każdym numerze „Świata DRUKU” publikujemy artykuły oraz informacje dotyczące różnych działów poligrafii. Prócz obszernych i chętnie czytanych działów News i Topics News (newsy związane z tematami przewodnimi danego wydania) zamieszczamy teksty dotyczące poszczególnych technologii poligraficznych, maszyn i urządzeń, materiałów. Są to artykuły techniczne, prezentacje wyników badań naukowych, prezentacje poszczególnych produktów, komentarze specjalistów, wywiady, relacje z wizyt w firmach i z imprez branżowych. Każdy miesiąc przynosi także nowe komentarze specjalisty z zakresu prawa pracy i psychologa. Szczególny nacisk kładziemy każdorazowo na tematy przewodnie – inne dla każdego wydania – publikując zazwyczaj, prócz informacji w dziale Topics News, kilka większych tekstów z nimi związanych. Tematy przewodnie dotyczące procesów poligraficznych, np. offset czy fleksografia, obejmują: technologie, maszyny, urządzenia, materiały, przygotowanie wstępne, obróbkę końcową. Niektóre z etapów procesu, np. prepress czy introligatornia, są wyszczególnione osobno i same stanowią jeden z tematów przewodnich danego numeru. Prócz tego proponujemy tematy ogólniejsze, jak np. digitalizacja procesu poligraficznego czy najsilniejsze marki na polskim rynku. Co roku przygotowujemy wydanie polsko-angielskie, będące wizytówką polskiej poligrafii, które jest obecne na znaczących zagranicznych imprezach branżowych, oraz wydajemy dodatki do pisma. W ostatnich latach ukazały się: „Papier, karton, tektura – tworzywa niewyczerpanych możliwości” (2004), „Świat farb i lakierów – nieograniczone pole dla wyobraźni” (2005), „Barwy świata, barwy druku – zarządzanie barwami w poligrafii” (2006), „Poligrafia przyszłości” (2007), „Gwiazdy targów drupa 2008 (2008), „Poligrafia – branża przyjazna środowisku” (2009), „Poligrafia w twoim regionie” (2010, 2011), „Gwiazdy targów drupa” (2012). Dużym powodzeniem cieszył się cykl poświęcony typografii – „Lettera Magica”. W 2006 r. Polski Drukarz wydał jako podsumowanie cyklu książkę w twardej oprawie – przewodnik po typografii pt. „Lettera Magica”, autorstwa Krzysztofa Tyczkowskiego. „Świat DRUKU” rozprowadzany jest w systemie prenumeraty przez Ruch S.A., Kolporter S.A., Garmond Press S.A., G.L.M. Gajewski & Morawski Spółka Jawna i wydawnictwo Polski Drukarz Sp. z o.o.