Szkolenia
Copywritting sprzedażowy
Miejsce wydarzenia: platforma on - line
Godzina: 10:00 - 14:00
Temat: Copywritting sprzedażowy
Organizator: Biuro Karier Politechniki Łódzkiej i Santander Universidades
Prelegent: Paweł Tkaczyk
Kontakt: Julia Skrzypkowska - Doradca ds. przedsiębiorczości julia.skrzypkowska@p.lodz.pl Biuro Karier Politechniki Łódzkiej al. Politechniki 3 a 90-924 Łódź tel. 42 631 21 39
Cena wejścia: bezpłatnie
Link: https://app.becas-santander.com/pl/program/biznes_w_praktyce_2021
Przejdź do kalendarza pokaż na mapie
Szkolenie organizowane w ramach wydarzenia Stypendium Rozwojowe Santander | Biznes w Praktyce.
Program
PROGRAM:
Jak sprzedawać pomysły?
- Sprzedaż słowami. Co tak naprawdę chcesz osiągnąć?
- Analizy wstępne, czyli co musisz zrobić przed rozpoczęciem pisania?
- Fakty, emocje i… akcje. O pudełku narzędzi copywritera.
- Persona: podstawowa analiza wstępna.
- Jaki powinien być dobry tekst? Bierzemy się do pracy.
- Zaskoczenie – o modelach przyciągania uwagi Twojego odbiorcy.
- Język korzyści – jak pisać, by odbiorca nie mógł się oderwać od czytania?
- Techniki budowania. Bo dobry tekst budujemy z klocków.
- Wiarygodność – o używaniu detali oraz znajomości Twojego odbiorcy.
- Mentalne obrazowanie – techniki, dzięki którym Twój przekaz zostaje w głowie.
- Storytelling w warsztacie copywritera.
- Dobre praktyki. Konkretnie: jak pisać na przykład newsletter?
- Trójkąt miłości w warsztacie copywritera.
- Percepcja witryny internetowej – pisanie dla www.
- Inspiracje. Jak być lepszym copywriterem?
- Jak dostać się do opery?
- O testach A/B.
- Psychologia copywritingu.
Prelegent:
Paweł Tkaczyk
Jak sam twierdzi – zarabia na życie opowiadaniem historii. Buduje silne marki – pracuje m.in. z Agorą, Grupą Allegro, wieloma mniejszymi firmami. Doradza startupom i innym przedsiębiorstwom – jako mentor np. podczas Startup Weekend czy Startup Fest. Dzieli się wiedzą – piszę blog o budowaniu marki, popełnił trzy książki: „Zakamarki marki”, „Grywalizacja” oraz „Narratologia”. Prowadzi szkolenia z marketingu, brandingu, social media… Kocha literki niemal w każdej – poza Comic Sans – formie.