Copywritting sprzedażowy

13.09.2021
Data: 21.11.2021
Miejsce wydarzenia: platforma on - line
Godzina: 10:00 - 14:00
Temat: Copywritting sprzedażowy
Organizator: Biuro Karier Politechniki Łódzkiej i Santander Universidades
Prelegent: Paweł Tkaczyk
Kontakt: Julia Skrzypkowska - Doradca ds. przedsiębiorczości julia.skrzypkowska@p.lodz.pl Biuro Karier Politechniki Łódzkiej al. Politechniki 3 a 90-924 Łódź tel. 42 631 21 39
Cena wejścia: bezpłatnie
Link: https://app.becas-santander.com/pl/program/biznes_w_praktyce_2021
Przejdź do kalendarza pokaż na mapie

Szkolenie organizowane w ramach wydarzenia Stypendium Rozwojowe Santander | Biznes w Praktyce.

Program

PROGRAM:

Jak sprzedawać pomysły?

  1. Sprzedaż słowami. Co tak naprawdę chcesz osiągnąć?
    • Analizy wstępne, czyli co musisz zrobić przed rozpoczęciem pisania?
    • Fakty, emocje i… akcje. O pudełku narzędzi copywritera.
    • Persona: podstawowa analiza wstępna.
  2. Jaki powinien być dobry tekst? Bierzemy się do pracy.
    • Zaskoczenie – o modelach przyciągania uwagi Twojego odbiorcy.
    • Język korzyści – jak pisać, by odbiorca nie mógł się oderwać od czytania?
  3. Techniki budowania. Bo dobry tekst budujemy z klocków.
    • Wiarygodność – o używaniu detali oraz znajomości Twojego odbiorcy.
    • Mentalne obrazowanie – techniki, dzięki którym Twój przekaz zostaje w głowie.
    • Storytelling w warsztacie copywritera.
  4. Dobre praktyki. Konkretnie: jak pisać na przykład newsletter?
    • Trójkąt miłości w warsztacie copywritera.
    • Percepcja witryny internetowej – pisanie dla www.
  5. Inspiracje. Jak być lepszym copywriterem?
    • Jak dostać się do opery?
    • O testach A/B.
    • Psychologia copywritingu.

Prelegent:

pawel_tkaczyk_550_web.jpg

Paweł Tkaczyk 

Jak sam twierdzi – zarabia na życie opowiadaniem historii. Buduje silne marki – pracuje m.in. z Agorą, Grupą Allegro, wieloma mniejszymi firmami. Doradza startupom i innym przedsiębiorstwom – jako mentor np. podczas Startup Weekend czy Startup Fest. Dzieli się wiedzą – piszę blog o budowaniu marki, popełnił trzy książki: „Zakamarki marki”, „Grywalizacja” oraz „Narratologia”. Prowadzi szkolenia z marketingu, brandingu, social media… Kocha literki niemal w każdej – poza Comic Sans – formie. 

Realizacja: OPTeam S.A.

fundusze.jpgncbir.jpgrp.pngue.jpg

STRONA UŻYWA COOKIES

Możesz wyłączyć ich obsługę w swojej przeglądarce. Niektóre funkcje witryny mogą wtedy nie działać.