Szkolenia
Linkedin jako narzędzie budowania marki i sprzedaży
Miejsce wydarzenia: platforma on - line
Godzina: 16:30 - 18:30
Temat: Linkedin jako narzędzie budowania marki i sprzedaży
Organizator: Biuro Karier Politechniki Łódzkiej i Santander Universidades
Prelegent: Patrycja Lipińska
Kontakt: Julia Skrzypkowska - Doradca ds. przedsiębiorczości julia.skrzypkowska@p.lodz.pl Biuro Karier Politechniki Łódzkiej al. Politechniki 3 a 90-924 Łódź tel. 42 631 21 39
Cena wejścia: bezpłatnie
Link: https://app.becas-santander.com/pl/program/biznes_w_praktyce_2021
Przejdź do kalendarza pokaż na mapie
Szkolenie organizowane w ramach wydarzenia Stypendium Rozwojowe Santander | Biznes w Praktyce.
Program
PROGRAM:
- Potencjał Linkedin - przykłady działań firm polskich i zagranicznych,
- Co robić, a czego unikać w działaniach na portalu - netykieta,
- Od kontaktu do kontraktu - podróż klienta w internecie i jak możemy się z nim biznesowo
spotkać? - Przykłady silnych marek osobistych na Linkedin - analiza używanych narzędzi, komunikatów
i stylów dotarcia do grupy docelowej, - Ważne elementy konta indywidualnego oraz jak go stworzyć (PDF po webianrze z
checeklistą do przygotowania profesjonalnego profilu), - Wyszukiwanie właściwych osób na Linkedin,
- Angażujące treści - typy, działania oraz przykłady z Polski i zagranicy,
- Algorytm Linkedin,
- Aplikacje, narzędzia i sposoby na lepsze wykorzystanie Linkedin.
Prelegentka
ANGELIKA CHIMKOWSKA
Strateg Social Sellingu i Silnych Marek. Specjalizuje się w tworzeniu skutecznej
komunikacji i sprzedaży wykorzystującej social media (szczególnie Linkedin).
Wymieniona przez Forbes na 5 miejscu wśród 25 mistrzyń polskiego Linkedin.
Autorka dwóch książek: „Psychologia zmiany w życiu i biznesie” oraz „Silna Marka na Linkedin, czyli social
selling w praktyce”. Wersja angielska „Strong Brand on LinkedIn social selling in prac_ce” dostępna na Amazon.
Doświadczenie zawodowe: Posiada managerskie doświadczenie pracy dla takich korporacji jak Henkel, Lyreco,
L’Oreal. W czasie 16 lat pracy w dużych organizacjach odpowiedzialna za zarządzanie marke_ngiem, ale
również 8 lat pracy bezpośredniej w sprzedaży.
Od 2017 roku prowadzi własną firmę. Wraz z zespołem prowadzi projekty rozwojowe oraz wdrożeniowe z
zakresu social sellingu, employer brandingu oraz employee advocacy.
Absolwentka Execu_ve MBA (Coventry University UK), SGH oraz Uniwersytetu Warszawskiego
Wśród jej klientów znaleźli się m.in.: Brother, Ericsson, Hes_a, Nokia, PwC, Volvo, Millennium,
LGK, BDI, Xerox, Beck, Warta, Santander, Microsop i wielu, wielu innych.
Prelegentka presVżowych konferencji m.in. Pulsu Biznesu czy Europejskie Forum Gospodarcze, Social Media
Week czy I Love Marke_ng, Fes_wal Innowacji Małopolska.
Wywiady i publikacje jej autorstwa do tej pory ukazały się w m.in.: Wysokie Obcasy, Coaching, Benefit,
Biznesmen, Marketer Plus, Puls Biznesu, Rzeczpospolita.
Więcej informacji na: chimkowska.com oraz na profilu na Linkedin