Szkolenia
Facebook Ads
Miejsce wydarzenia: platforma on - line
Godzina: 10:00 - 13:00
Temat: Facebook Ads
Organizator: Biuro Karier Politechniki Łódzkiej i Santander Universidades
Prelegent: Dagmara Kokoszka-Lassota - Digital Marketing Lead
Kontakt: Julia Skrzypkowska - Doradca ds. przedsiębiorczości julia.skrzypkowska@p.lodz.pl Biuro Karier Politechniki Łódzkiej al. Politechniki 3 a 90-924 Łódź tel 42 631 21 39
Cena wejścia: bezpłatnie
Link: https://app.becas-santander.com/pl/program/biznes_w_praktyce_2021
Przejdź do kalendarza pokaż na mapie
Szkolenie organizowane w ramach wydarzenia Stypendium Rozwojowe Santander | Biznes w Praktyce.
Program
PROGRAM
Kampanie reklamowe krok po kroku:
• Struktura i cele kampanii
• Zestawy reklam (targetowanie, umiejscowienie i optymalizacja)
• Reklamy (tożsamość, formaty i nieopublikowane posty strony)
• Cechy dobrych reklam na Facebooku, dostosowanie kreacji do placementu i pogląd konkurencj
• UTM-y w reklamach
Zarządzanie Menadżerem Reklam (nawigacja, skalowanie i rozbudowywanie kampanii, struktura kampanii a nazewnictwo):
• Grupy niestandardowych i podobnych odbiorców
• Piksel Facebooka, remarketing i konwe
Prelegent:
Dagmara Kokoszka-Lassota - Digital Marketing Lead
Ekspertka w zakresie Facebook i Instagram Ads. Certyfikowany strateg, dyplomowana specjalistka ds.
psychologii marketingu i sprzedaży. Mentorka na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu.
W Socjomanii specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń z zakresu digital marketingu, wykonywaniu audytów
social mediowych oraz przygotowaniu strategii. Uwielbia wystąpienia publiczne oraz nagrywanie
edukacyjnych materiałów video. Jej publikacje ukazały się m.in. w magazynie sprawny.marketing oraz
„Social Media Manager”.
Od ponad 10 lat związana z marketingiem internetowym (od copywritingu, influencer marketingu, przez
Facebook i Instagram Ads oraz działania edukacyjne). Pierwsze kroki stawiała jako specjalistka ds.
marketingu w e-commerce odzieżowym, współtworzyła I edycję projektu Google Internetowe Rewolucje,
a także pełniła rolę specjalisty ds. Facebook Ads oraz managera w agencji digitalk Artura Jabłońskiego.
Była odpowiedzialna m.in. za kampanie reklamowe dla Pawła Tkaczyka, Macieja Lewińskiego, czy Janiny
Bąk.
Posiada bogate doświadczenie szkoleniowe i konsultingowe, a także operacyjne. Współpracowała
z markami z wielu branż, m.in. automotive, IT, fashion, beauty, media, ochrona zdrowia. Prowadziła zajęcia
na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu. Występowała m.in. na „I love marketing 2020”,
„Marketing w Kulturze 2019” oraz „DIMAQ Voice Online #21” (event przeprowadzany dla IAB Polska).
Wydała własnego e-booka o reklamach na Facebooku.
Członek międzynarodowej organizacji Neuromarketing Science & Business Association oraz American
Marketing Association. Posiada certyfikat Copenhagen Business School w zakresie An Introduction to
Consumer Neuroscience & Neuromarketing oraz certyfikat ICAN Institute Programu Rozwoju Menedżerów
w zakresie marketingu strategicznego, wdrażania strategii, strategicznych negocjacji oraz strategii
i myślenia strategicznego. Dyplomowana specjalistka ds. psychologii marketingu i sprzedaży. Jako
doktorantka prowadziła zajęcia z e-commerce na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu.