Oferty pracy

Informacje podstawowe
Nazwa stanowiska Stanowisko ds. opracowania decyzji i korespondencji
Numer referencyjny BK-OP-00751-2024
Rodzaj zatrudnienia praca
Branża ADMINISTRACJA
Zakres obowiązków:

Pracownik zatrudniony na tym stanowisku zapewnia opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji.

Pracodawca oferuje:
  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • możliwość rozwoju zawodowego
  • system szkoleń
  • atrakcyjne godziny pracy
  • świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych

Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.

Wyposażenie stanowiska pracy:

  • sprzęt komputerowy
  • sprzęt biurowy.

Warunki wykonywania pracy:

  • spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.
  • polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę
  • konieczność poruszania się po całym obiekcie
  • konieczność odbywania podróży służbowych
  • budynek 4-piętrowy z windą
  • stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na 1 piętrze
  • wejście do budynku jest zorganizowane z poziomu chodnika
  • w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami
Miejsce zatrudnienia
Kraj Polska
Województwo(a) łódzkie
Wymagania odnośnie kandydata
Dodatkowe wymagania Niezbędne:
- wykształcenie średnie
Mile widziane:
- wykształcenie wyższe (ekonomia, zarządzanie, administracja, ubezpieczenia)
Wymagania dodatkowe:
- podstawowa znajomość Ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych
- podstawowa znajomość Ustawy o emeryturach i rentach z Funduszu Ubezpieczeń Społecznych
- umiejętność obsługi pakietu MS Office
- orientacja na cel i jakość
- nastawienie na rozwój
- umiejętność radzenia sobie w sytuacjach trudnych
- umiejętność współpracy
Zakład Ubezpieczeń Społecznych
ul. Kilińskiego 7/11
98-220 Zduńska Wola
Nip: 8291546445
Sposób aplikacji
Wymagane dokumenty:
• CV
• list motywacyjny (z zaznaczeniem stanowiska i komórki organizacyjnej o które ubiega się kandydat)
• dokumenty potwierdzające posiadane wykształcenie i doświadczenie zawodowe

Powyższe dokumenty należy przesłać przez formularz aplikacyjny wybierając Aplikuj na dole oferty.

Dodatkowe informacje:
• skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne
• proces rekrutacji obejmować będzie sprawdzenie wiedzy oraz rozmowę kwalifikacyjną
• nadesłanych dokumentów nie zwracamy
• oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane
• miejsce wykonywania pracy:
Inspektorat ZUS w Łodzi
ul. Lipiec Reymontowskich 11
91-120 Łódź

Realizacja: OPTeam S.A.

fundusze.jpgncbir.jpgrp.pngue.jpg
contact.svg
Umów się na spotkanie

STRONA UŻYWA COOKIES

Możesz wyłączyć ich obsługę w swojej przeglądarce. Niektóre funkcje witryny mogą wtedy nie działać.