VI edycja konkursu na "Najlepszego Pracodawcę województwa łódzkiego według Studentów Politechniki Łódzkiej"
Render Cube S.A.
SYLWETKA FIRMY
NASZA FIRMA:
Jesteśmy zespołem 36 entuzjastów gier z siedzibą w Łodzi, Polska. Tworzymy najwyższej jakości treści artystyczne dla wiodących projektów gier na różnych platformach. Nasza firma to połączenie pasji, doświadczenia i determinacji, zapewniając efektywną pracę w ramach ustalonych budżetów i terminów.
TWORZYMY GRY Z SERCEM:
Gry są naszą pasją od dzieciństwa, a teraz, korzystając z silnika Unreal Engine, kreujemy unikalne doświadczenia na PC, PlayStation oraz Xbox. Nasza najnowsza gra, "Medieval Dynasty", przenosi graczy do świata średniowiecznej Europy, oddając hołd naszemu zamiłowaniu do gier.
PROFESJONALIZM I SKUTECZNOŚĆ:
Zespół profesjonalistów działa z determinacją, utrzymując najwyższe standardy jakości. Efektywność i terminowość są dla nas priorytetem, a doświadczenie pozwala nam skutecznie działać w ramach ustalonych budżetów.
KREACJA GIER Z WYKORZYSTANIEM UNREAL ENGINE:
Nasze gry wyróżniają się nie tylko wciągającą rozgrywką, ale również imponującą oprawą graficzną, dzięki wykorzystaniu silnika Unreal Engine na różnych platformach.
DZIELIMY SIĘ PASJĄ Z GRACZAMI:
Naszym celem jest nie tylko dostarczanie rozrywki, ale również dzielenie się naszym zamiłowaniem do gier z graczami na całym świecie. Jesteśmy zespołem utalentowanych osób, tworzącym gry z pasją i zaangażowaniem, gdzie sztuka spotyka się z technologią, tworząc unikalne doświadczenia dla milionów graczy.
WYRÓŻNIENIE W KATEGORII - Najlepszy Pracodawca Łódzkiego Klastra ICT - firma nie rywalizuje w tej kategorii konkursu.
PROGRAM STAŻOWY
Nazwa programu: Render Cube S.A. - “Medieval Dynasty”
Programiści:
Znajomość nowoczesnych technologii i narzędzi programistycznych. Umiejętność projektowania, implementacji i testowania kodu. Zdolność do efektywnej współpracy z zespołem.
Graficy 3D:
Umiejętność projektowania postaci, otoczenia i efektów wizualnych. Kreatywność w dostosowywaniu się do różnorodnych projektów. Zdolność współpracy z zespołem artystycznym.
Animatorzy:
Doświadczenie w tworzeniu animacji postaci, obiektów i środowiska gry. Zdolność eksperymentowania z różnymi stylami animacji. Umiejętność dostosowywania animacji do specyfiki projektu.
Dźwiękowcy:
Umiejętność tworzenia ścieżek dźwiękowych, efektów dźwiękowych i dialogów. Kreatywność w dopasowywaniu dźwięków do atmosfery gry.