Kalendarz wydarzeń
Webinar Leroy Merlin
Miejsce wydarzenia: on-line
Godzina: 15:00 - 16:00
Przejdź do kalendarza Zapisz w kalendarzu Zapisz w kalendarzu Google pokaż na mapie
Chcesz dowiedzieć się, jak wyglądają procesy przyjęcia, składowania, cross-dockingu i wydania towaru w jednym z największych magazynów w Polsce i Europie? Skąd wiemy ile towaru zamówić? Kto decyduje jakim kanałem dystrybuujemy towar? A może bardziej interesuje Cię w jaki sposób obsługujemy sklep internetowy albo jakie nowoczesne technologie wdrażamy?
Odpowiedzi na te i wiele innych pytań znajdziesz podczas webinaru prowadzonego przez ekspertów z Dyrekcji Łańcucha Dostaw Leroy Merlin Polska. Serdecznie zapraszamy Cię do wzięcia w nim udziału!
Webinar odbędzie się 24.11.2021 o godzinie 15:00. Przewidywana długość to ok. 1 godziny. Miejsce spotkania - online :)
Jeśli chcesz dołączyć do wydarzenia kliknij TUTAJ i zapisz się! :)
Mamy nadzieję, że do zobaczenia!
Pozdrawiamy,
Zespół Leroy Merlin Polska
Pssst! Masz do nas jakieś pytania? Śmiało kontaktuj się z Shaną Radzio sradzio@leroymerlin.pl Z chęcią odpowiemy na wszystkie Twoje wątpliwości :)