Webinar Leroy Merlin

08.11.2021
Data: 24.11.2021
Miejsce wydarzenia: on-line
Godzina: 15:00 - 16:00
Przejdź do kalendarza Zapisz w kalendarzu Zapisz w kalendarzu Google pokaż na mapie

pl-lm-600x350-2.jpg

Chcesz dowiedzieć się, jak wyglądają procesy przyjęcia, składowania, cross-dockingu i wydania towaru w jednym z największych magazynów w Polsce i Europie? Skąd wiemy ile towaru zamówić? Kto decyduje jakim kanałem dystrybuujemy towar? A może bardziej interesuje Cię w jaki sposób obsługujemy sklep internetowy albo jakie nowoczesne technologie wdrażamy?

Odpowiedzi na te i wiele innych pytań znajdziesz podczas webinaru prowadzonego przez ekspertów z Dyrekcji Łańcucha Dostaw Leroy Merlin Polska. Serdecznie zapraszamy Cię do wzięcia w nim udziału!

Webinar odbędzie się 24.11.2021 o godzinie 15:00. Przewidywana długość to ok. 1 godziny. Miejsce spotkania - online :)

Jeśli chcesz dołączyć do wydarzenia kliknij TUTAJ i zapisz się! :)

Mamy nadzieję, że do zobaczenia!

Pozdrawiamy,

Zespół Leroy Merlin Polska

 

Pssst! Masz do nas jakieś pytania? Śmiało kontaktuj się z Shaną Radzio sradzio@leroymerlin.pl Z chęcią odpowiemy na wszystkie Twoje wątpliwości :)

Realizacja: OPTeam S.A.

fundusze.jpgncbir.jpgrp.pngue.jpg
contact.svg
Umów się na spotkanie

STRONA UŻYWA COOKIES

Możesz wyłączyć ich obsługę w swojej przeglądarce. Niektóre funkcje witryny mogą wtedy nie działać.