Urząd Miasta Łodzi

Informacje podstawowe

Dane kontaktowe

Adres ul. Piotrkowska 104
Miejscowość Łódź
Kod pocztowy 90-926
Kraj Polska


Urząd Miasta Łodzi jest jednostką organizacyjną miasta Łodzi. Przedmiotem działalności urzędu jest świadczenie pomocy prezydentowi Miasta Łodzi w zakresie realizacji uchwał Rady Miejskiej w Łodzi i zadań miasta Łodzi określonych przepisami prawa. Strukturę organizacyjną i zasady funkcjonowania Urzędu określa regulamin organizacyjny nadany przez Prezydenta Miasta Łodzi w drodze zarządzenia. Kierownikiem Urzędu jest prezydent Miasta Łodzi. W skład Urzędu wchodzą: departamenty, wydziały i równorzędne komórki organizacyjne. W skład wydziałów wchodzą oddziały, zespoły i samodzielne stanowiska pracy.
Siedzibą Urzędu Miasta Łodzi jest były pałac Juliusza Heinzla mieszczący się przy ul. Piotrkowskiej 104. Został wybudowany w 1880 według projektu Otto Gehliga. W 1952 roku budynek przy ul. Piotrkowskiej 104 został wywłaszczony przez komunistyczne władze, a nieruchomość przekazana do dyspozycji Skarbu Państwa, który to w 1990 roku oddał budynek gminie Łódź.

Sposób aplikowania

https://bip.uml.lodz.pl/urzad-miasta/ogloszenia-i-zawiadomienia/praca/nabory-kandydatow-do-pracy-w-urzedzie-miasta-lodzi/

Aktualne oferty w bazie Biura Karier

BK-OP-00621-2022, BK-OP-00032-2025, BK-OP-00034-2025, BK-OP-00035-2025, BK-OP-00036-2025

Realizacja: OPTeam S.A.

fundusze.jpgncbir.jpgrp.pngue.jpg
contact.svg
Umów się na spotkanie

STRONA UŻYWA COOKIES

Możesz wyłączyć ich obsługę w swojej przeglądarce. Niektóre funkcje witryny mogą wtedy nie działać.