Oferty pracy

Informacje podstawowe
Nazwa stanowiska Stanowisko ds. administracji i gospodarowania majątkiem
Numer referencyjny BK-OP-00404-2025
Rodzaj zatrudnienia praca
Branża ADMINISTRACJA
Zakres obowiązków:

Pracownik zatrudniony na tym stanowisku zapewnia właściwą realizację zadań w zakresie gospodarowania majątkiem tj.:

  • prowadzi ewidencję majątku, magazyny, depozytory, a także gospodarkę materiałową w tym podejmuje działania w zakresie optymalizacji zapasów magazynowych
  • bierze udział w inwentaryzacji oraz likwidacji zużytych zbędnych składników majątku w tym zbędnych zapasów magazynowych
  • obsługuje SAP w zakresie Modułu Gospodarki materiałowej (MM)
  • sporządza projekt planu rzeczowo-finansowego oddziału w zakresie zakupów materiałów w tym zakupy scentralizowane
  • nadzoruje rozliczanie planu finansowego jednostki w zakresie kosztów materiałów w ramach zakupów oddziału jak i scentralizowanych.
Pracodawca oferuje:
  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • możliwość rozwoju zawodowego
  • system szkoleń
  • atrakcyjne godziny pracy
  • świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych
  • atrakcyjne pakiety ubezpieczeń zdrowotnych oraz na życie w PZU

 

Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.

Wyposażenie stanowiska pracy:

  • sprzęt komputerowy
  • sprzęt biurowy.

Warunki wykonywania pracy:

  • spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,
  • polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę,
  • konieczność odbywania podróży służbowych,
  • budynek 6-piętrowy z windą,
  • wejście do budynku jest zorganizowane z poziomu chodnika,
  • w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.
Miejsce zatrudnienia
Kraj Polska
Województwo(a) łódzkie
Wymagania odnośnie kandydata
Dodatkowe wymagania Niezbędne:
• wykształcenie średnie

Mile widziane:
• wykształcenie wyższe (ekonomia, administracja, zarządzanie nieruchomościami, teleinformatyka)
• minimum 1 rok pracy związanej z rozliczaniem umów lub obsługą administracyjną
Wymagania dodatkowe:
• podstawowa znajomość Ustawy Prawo zamówień publicznych
• doświadczenie w monitorowaniu umów oraz rozliczaniu dokumentów związanych z gospodarowaniem majątkiem ruchomym, wartościami niematerialnymi i prawnymi
• mile widziana znajomość programu SAP
• umiejętność obsługi programu MS Office
• orientacja na cel
• orientacja na jakość
• współpraca
• nastawienie na rozwój
• elastyczność
Zakład Ubezpieczeń Społecznych
ul. Kilińskiego 7/11
98-220 Zduńska Wola
Nip: 8291546445
Sposób aplikacji
Wymagane dokumenty:
• CV
• list motywacyjny (z zaznaczeniem stanowiska i komórki organizacyjnej o które ubiega się kandydat)
• dokumenty potwierdzające posiadane wykształcenie i doświadczenie zawodowe

Powyższe dokumenty należy przesłać przez formularz aplikacyjny wybierając Aplikuj na dole oferty.

Dodatkowe informacje:
• skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne
• proces rekrutacji obejmować będzie sprawdzenie wiedzy oraz rozmowę kwalifikacyjną
• oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane

Realizacja: OPTeam S.A.

fundusze.jpgncbir.jpgrp.pngue.jpg
contact.svg
Umów się na spotkanie

STRONA UŻYWA COOKIES

Możesz wyłączyć ich obsługę w swojej przeglądarce. Niektóre funkcje witryny mogą wtedy nie działać.