Oferty pracy
Nazwa stanowiska | Stanowisko ds. administracji i gospodarowania majątkiem |
Numer referencyjny | BK-OP-00404-2025 |
Rodzaj zatrudnienia | praca |
Branża | ADMINISTRACJA |
Ważne do | 14.08.2025 |
Link zewnętrzny | https://www.zus.pl/o-zus/praca-w-zus/aktualne-ogloszenia-o-prace/-/hrlink-job-offers/1/stanowisko-ds_-administracji-i-gospodarowania-majatkiem/3352227 |
Pracownik zatrudniony na tym stanowisku zapewnia właściwą realizację zadań w zakresie gospodarowania majątkiem tj.:
- prowadzi ewidencję majątku, magazyny, depozytory, a także gospodarkę materiałową w tym podejmuje działania w zakresie optymalizacji zapasów magazynowych
- bierze udział w inwentaryzacji oraz likwidacji zużytych zbędnych składników majątku w tym zbędnych zapasów magazynowych
- obsługuje SAP w zakresie Modułu Gospodarki materiałowej (MM)
- sporządza projekt planu rzeczowo-finansowego oddziału w zakresie zakupów materiałów w tym zakupy scentralizowane
- nadzoruje rozliczanie planu finansowego jednostki w zakresie kosztów materiałów w ramach zakupów oddziału jak i scentralizowanych.
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- możliwość rozwoju zawodowego
- system szkoleń
- atrakcyjne godziny pracy
- świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych
- atrakcyjne pakiety ubezpieczeń zdrowotnych oraz na życie w PZU
Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
Wyposażenie stanowiska pracy:
- sprzęt komputerowy
- sprzęt biurowy.
Warunki wykonywania pracy:
- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,
- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę,
- konieczność odbywania podróży służbowych,
- budynek 6-piętrowy z windą,
- wejście do budynku jest zorganizowane z poziomu chodnika,
- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.
Kraj | Polska |
Województwo(a) | łódzkie |
Dodatkowe wymagania | Niezbędne: • wykształcenie średnie Mile widziane: • wykształcenie wyższe (ekonomia, administracja, zarządzanie nieruchomościami, teleinformatyka) • minimum 1 rok pracy związanej z rozliczaniem umów lub obsługą administracyjną Wymagania dodatkowe: • podstawowa znajomość Ustawy Prawo zamówień publicznych • doświadczenie w monitorowaniu umów oraz rozliczaniu dokumentów związanych z gospodarowaniem majątkiem ruchomym, wartościami niematerialnymi i prawnymi • mile widziana znajomość programu SAP • umiejętność obsługi programu MS Office • orientacja na cel • orientacja na jakość • współpraca • nastawienie na rozwój • elastyczność |
98-220 Zduńska Wola
Nip: 8291546445
• CV
• list motywacyjny (z zaznaczeniem stanowiska i komórki organizacyjnej o które ubiega się kandydat)
• dokumenty potwierdzające posiadane wykształcenie i doświadczenie zawodowe
Powyższe dokumenty należy przesłać przez formularz aplikacyjny wybierając Aplikuj na dole oferty.
Dodatkowe informacje:
• skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne
• proces rekrutacji obejmować będzie sprawdzenie wiedzy oraz rozmowę kwalifikacyjną
• oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane