Oferty pracy

Informacje podstawowe
Nazwa stanowiska Specjalista ds. Social Media
Numer referencyjny BK-OP-00538-2025
Rodzaj zatrudnienia praca
Branża MARKETING/REKLAMA/PR
Zakres obowiązków:
  • Prowadzenie i rozwój profili autoDNA w social media m.in. Facebook, Instagram, LinkedIn, TikTok
  • Strategia i miesięczny kalendarz treści dla: Meta (FB/IG), LinkedIn, YouTube, TikTok.
  • Współtworzenie assetów: krótkie copy, grafiki (Canva/Adobe),
  • Współtworzenie krótkich form wideo (Reels/Shorts/TikTok): research trendów, pisanie hooków i scenariuszy, nagrania i montaż (napisy, muzyka, miniatury), publikacja i optymalizacja pod algorytmy,
  • Paid social: planowanie/testy A/B, skalowanie i optymalizacja materiałów reklamowych.
  • Community i moderacja: SLA odpowiedzi, eskalacje do BOK/PR, reagowanie kryzysowe wg playbooka.
Pracodawca oferuje:
  • Pracę zgodną z filozofią BizDevOps opartą na zwinnie działających zespołach w ramach Scrum;
  • Nowoczesne biuro w dobrej lokalizacji z udogodnieniami dla kierowców i rowerzystów;
  • Elastyczne formy współpracy: umowa o pracę, współpracę B2B, umowa zlecenia;
  • Zadaniowy czas pracy w 8-godzinnym systemie;
  • Coroczny budżet szkoleniowy do wykorzystania dla pracowników (szkolenia, kursy, studia);
  • Bezpłatne lekcje języka angielskiego;
  • 20 dni płatnego urlopu niezależnie od formy współpracy;
  • Karta Multisport,
  • Darmowe obiady w ramach Sprint Break’a;
  • Samochód służbowy do dyspozycji pracowników;
  • Cykliczne spotkania integracyjne, a raz w roku wyjazd dla wszystkich pracowników;
  • Wynagrodzenie dostosowane do poziomu wiedzy i doświadczenia!
Miejsce zatrudnienia
Kraj Polska
Województwo(a) łódzkie
Miasta Łódź
Wymagania odnośnie kandydata
Dodatkowe wymagania 2+ lata w social/digital z portfolio realnych efektów (kampanie, case’y, wyniki).
PL biegły, EN min. B2.
Umiejętność pisania krótkich, precyzyjnych treści dopasowanych do różnych platform
Umiejętność łączenia kreatywnego myślenia z praktycznym działaniem – zarówno samodzielnie, jak i w pracy zespołowej.
Mile widziane
Doświadczenie lub zainteresowanie branżą automotive lub data-tech.
Znajomość narzędzi do monitoringu i social listening’u.
Meta Business Suite, TikTok Ads, YouTube Studio, LinkedIn Ads.
Podstawy SEO/ASO.
Doświadczenie w produkcji video pod SoME: od identyfikacji trendów, przez copy (hooki/scenariusze) i produkcję (nagrania + montaż: napisy, muzyka, miniatury), po publikację i optymalizację pod feed.
AUTODNA Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Obywatelska 128/152
94-104 Łódź
Nip: 5492391545
Sposób aplikacji
https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=a5a69ec89fe248c7a151a7405f463f03

Realizacja: OPTeam S.A.

fundusze.jpgncbir.jpgrp.pngue.jpg
contact.svg
Umów się na spotkanie

STRONA UŻYWA COOKIES

Możesz wyłączyć ich obsługę w swojej przeglądarce. Niektóre funkcje witryny mogą wtedy nie działać.