Oferty pracy
Nazwa stanowiska | Specjalista ds. Social Media |
Numer referencyjny | BK-OP-00538-2025 |
Rodzaj zatrudnienia | praca |
Branża | MARKETING/REKLAMA/PR |
Ważne do | 19.12.2025 |
Link zewnętrzny | https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=5d69aa492c3d4f22a30b350594c13af3 |
- Prowadzenie i rozwój profili autoDNA w social media m.in. Facebook, Instagram, LinkedIn, TikTok
- Strategia i miesięczny kalendarz treści dla: Meta (FB/IG), LinkedIn, YouTube, TikTok.
- Współtworzenie assetów: krótkie copy, grafiki (Canva/Adobe),
- Współtworzenie krótkich form wideo (Reels/Shorts/TikTok): research trendów, pisanie hooków i scenariuszy, nagrania i montaż (napisy, muzyka, miniatury), publikacja i optymalizacja pod algorytmy,
- Paid social: planowanie/testy A/B, skalowanie i optymalizacja materiałów reklamowych.
- Community i moderacja: SLA odpowiedzi, eskalacje do BOK/PR, reagowanie kryzysowe wg playbooka.
- Pracę zgodną z filozofią BizDevOps opartą na zwinnie działających zespołach w ramach Scrum;
- Nowoczesne biuro w dobrej lokalizacji z udogodnieniami dla kierowców i rowerzystów;
- Elastyczne formy współpracy: umowa o pracę, współpracę B2B, umowa zlecenia;
- Zadaniowy czas pracy w 8-godzinnym systemie;
- Coroczny budżet szkoleniowy do wykorzystania dla pracowników (szkolenia, kursy, studia);
- Bezpłatne lekcje języka angielskiego;
- 20 dni płatnego urlopu niezależnie od formy współpracy;
- Karta Multisport,
- Darmowe obiady w ramach Sprint Break’a;
- Samochód służbowy do dyspozycji pracowników;
- Cykliczne spotkania integracyjne, a raz w roku wyjazd dla wszystkich pracowników;
- Wynagrodzenie dostosowane do poziomu wiedzy i doświadczenia!
Kraj | Polska |
Województwo(a) | łódzkie |
Miasta | Łódź |
Dodatkowe wymagania | 2+ lata w social/digital z portfolio realnych efektów (kampanie, case’y, wyniki). PL biegły, EN min. B2. Umiejętność pisania krótkich, precyzyjnych treści dopasowanych do różnych platform Umiejętność łączenia kreatywnego myślenia z praktycznym działaniem – zarówno samodzielnie, jak i w pracy zespołowej. Mile widziane Doświadczenie lub zainteresowanie branżą automotive lub data-tech. Znajomość narzędzi do monitoringu i social listening’u. Meta Business Suite, TikTok Ads, YouTube Studio, LinkedIn Ads. Podstawy SEO/ASO. Doświadczenie w produkcji video pod SoME: od identyfikacji trendów, przez copy (hooki/scenariusze) i produkcję (nagrania + montaż: napisy, muzyka, miniatury), po publikację i optymalizację pod feed. |

94-104 Łódź
Nip: 5492391545