Oferty pracy
Nazwa stanowiska | Specjalista ds obsługi klienta z j. angielskim i j. francuskim |
Numer referencyjny | BK-OP-00481-2025 |
Rodzaj zatrudnienia | praca |
Branża | PRODUKCJA |
Ważne do | 25.11.2025 |
- Pierwsza linia wsparcia dla klienta (rozmowy telefoniczne, e-mail, spotkania, telekonferencje);
- Obsługa zamówień sprawdzanie dostępności produktów, tworzenie dostaw, śledzenie wysyłek;
- Obsługa reklamacji; rejestrowanie zgłoszeń reklamacyjnych, współpraca z działem jakości, magazynem, spedycja w sprawie rozwiazywania w/w zgłoszeń;
- Ścisła współpraca z działem sprzedaży i działami wsparcia w celu jak najlepszej realizacji zadań związanych z obsługą Klientów
- Współpraca z zespołem sprzedaży oraz innymi zespołami/działami w firmie;
- Współudział w rozwiązywaniu problemów (we współpracy z odpowiednimi działami);
- Raportowanie wyników;
- Zarządzanie EDI,
- współpraca z działem fakturowania i spedycji w zakresie organizacji wysyłek eksportowych
- Pracę w firmie będącej liderem innowacyjnego oświetlenia samochodowego,
- Pracę w systemie hybrydowym,
- Opiekę medyczną,
- Bezpieczeństwo pracy oparte o najwyższe standardy,
- Docenianie i nagrody dla pracowników w ramach: Programu Motywowania, Programu KAIZEN, Współzawodnictwa Polepszeń Jakości (QIC) i Programu Poleceń Pracowniczych,
- Kartę Benefit System do wykorzystania w wielu ośrodkach sportowo-rekreacyjnych na terenie całej Polski,
- Szeroki zakres świadczeń z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych
- Kontakt z najnowocześniejszymi technologiami,
- Szerokie możliwości szkoleń i rozwoju zawodowego,
- Możliwość zgłaszania i realizacji własnych pomysłów i usprawnień,
- Dogodny dostęp do parkingów dla pracowników
Kraj | Polska |
Województwo(a) | łódzkie |
Miasta | Pabianice |
Znajomość programów |
MS Office - Zaawansowany |
Wymagane języki |
Angielski - B2 Francuski - B2 |

95-200 PABIANICE
Nip: 7640001443