Oferty pracy

Informacje podstawowe
Nazwa stanowiska Młodszy specjalista ds. analizy i wdrożeń systemów muzealnych
Numer referencyjny BK-OP-00424-2025
Rodzaj zatrudnienia praca
Branża IT/PROGRAMOWANIE/PROJEKTOWANIE
Link do facebook https://www.facebook.com/MobileMS
Zakres obowiązków:

 

Twoje zadania:

  • prowadzenie telemarketingu – wykonywanie rozmów telefonicznych i pozyskiwanie nowych klientów z sektora kulturowego;
  • prezentowanie systemu muzealnego klientom podczas spotkań online i stacjonarnych (w tym również dojazd do klientów na terenie Polski);
  • przygotowywanie i konsultowanie ofert handlowych oraz materiałów informacyjnych;
  • wyszukiwanie i monitorowanie programów dofinansowań;
  • wspieranie oraz koordynowanie klientów w procesie pozyskiwania dofinansowań/grantów;
  • nadzór nad wdrażaniem systemu w instytucjach kultury, w tym prowadzenie szkoleń dla użytkowników online i stacjonarnych;
  • tworzenie dokumentów analitycznych i dokumentacji projektowej;
  • obsługa i administracja CRM HubSpot (wprowadzanie danych, monitorowanie działań sprzedażowych);
  • tworzenie widoków sprzedażowych obejmujących wszystkie obszary działalności firmy;
  • wsparcie Product Owner-a w tworzeniu zadań dla zespołu programistycznego.
Pracodawca oferuje:

 

Co oferujemy?

W MUZA nie tylko budujemy produkt, który zmienia oblicze polskiej kultury, ale także tworzymy miejsce, w którym możesz się rozwijać, inspirować i czuć, że Twoja praca ma sens.

  • szkolenia i certyfikacje – rozwój to nasza pasja w kurs przygotowujący do samodzielnej roli Kierownika Projektów ds. systemów informatycznych;
  • elastyczne godziny pracy – u nas liczy się efekt, nie czas spędzony przy biurku.
  • przyjazną atmosferę, zarówno w biurach w Łodzi i Szczecinie, jak i online!
Miejsce zatrudnienia
Kraj Polska
Województwo(a) łódzkie
Miasta Łódź
Wymagania odnośnie kandydata
Znajomość programów MS Office - Średniozaawansowany
Wymagane języki Angielski - B2
Preferowana forma studiów Niestacjonarne, Stacjonarne
Dodatkowe wymagania Czego oczekujemy?

1-3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku, najlepiej w pracy z systemami IT (Jeśli dopiero rozpoczynasz swoją karierę zawodową i nie masz jeszcze doświadczenia, nic nie szkodzi – równie wysoko cenimy dobre wyniki w nauce, udział w olimpiadach czy innych konkursach);
świetnej komunikacji w języku polskim, zarówno w mowie, jak i piśmie;
wysokiej kultury osobistej, zaangażowanie i chęci rozwoju;
otwartość na budowanie długofalowych relacji biznesowych;
kreatywności, dociekliwości i umiejętności rozwiązywania problemów;
gotowości do pracy zespołowej i brania odpowiedzialności za delegowane obszary;
umiejętność prowadzenia rozmów sprzedażowych B2B i prezentacji produktowych (online i stacjonarnych);
gotowość do podróży służbowych na terenie Polski (kilka razy w miesiącu) w tym również prawo jazdy kat. B;

Mile widziane

znajomości narzędzi cyfrowych typu Jira, Redmine, Office 365 (w tym Sharepoint), Kanbanize;
znajomość narzędzi klasy CRM (w tym HubSpot);
MobileMS sp. z o.o.
Chochoła 23
91-230 Łódź
Nip: 9471984549
Osoba kontaktowa
biuro@mobilems.pl
Sposób aplikacji
Aplikowanie przez system do zarządzania rekrutacją, link: https://mobilems.traffit.com/public/an/41980d4bf0c8cbfa6c58cac3478dadee3476343d?source=career_page

Realizacja: OPTeam S.A.

fundusze.jpgncbir.jpgrp.pngue.jpg
contact.svg
Umów się na spotkanie

STRONA UŻYWA COOKIES

Możesz wyłączyć ich obsługę w swojej przeglądarce. Niektóre funkcje witryny mogą wtedy nie działać.