Oferty pracy

Informacje podstawowe
Nazwa stanowiska Kontroler finansowy / Analityk finansowy
Numer referencyjny BK-OP-00343-2025
Rodzaj zatrudnienia praca
Branża FINANSE/BANKOWOŚĆ/UBEZPIECZENIA
Zakres obowiązków:

Przygotowywanie raportów miesięcznych, kwartalnych i rocznych wraz z analizą
odchyleń i wskaźnikami,

Sporządzanie budżetu Spółki, okresowa aktualizacja prognoz i plany wieloletnie,

Analiza sprzedaży i rentowności dla grup produktowych, kanałów dystrybucji, klientów
oraz analiza odchyleń,

Kalkulacja i analiza wskaźników produkcyjnych, kalkulacja kosztów standardowych
produktów, implementacja, rozwój i utrzymanie modeli, narzędzi controllingowych, automatyzacja i usprawnianie procesów finansowych,

Kontrola kosztów zakładu, identyfikacja odchyleń, propozycja optymalizacji kosztowej, Rozliczanie i kontrola wydatków inwestycyjnych.

Pracodawca oferuje:

-Pracę na pełen etat, na podstawie umowy o pracę.

-Zatrudnienie w nowoczesnej, prężnie rozwijającej się firmie.

-Pracę w młodym ambitnym zespole.

-Stabilność i komfortowe warunki pracy.

-Bezpłatną naukę języka angielskiego.

-Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kompetencji i wyników pracy.

-Możliwość zdobywania nowych doświadczeń i umiejętności.

-Benefity pracownicze takie jak karta sportowa, bezpłatna nauka języka angielskiego, rabat na firmowe produkty.

Miejsce zatrudnienia
Kraj Polska
Województwo(a) podlaskie
Miasta Zambrów
Wymagania odnośnie kandydata
Znajomość programów MS Office - Zaawansowany
Wymagane języki Angielski - B1
Dodatkowe wymagania Wykształcenie wyższe (preferowane ekonomiczne – rachunkowość i finanse),

Minimum 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku, mile widziane w firmie
produkcyjnej,

Wiedza z zakresu rachunkowości i controllingu, kalkulowania standardowego
kosztu wytworzenia, prowadzenia projektów inwestycyjnych,

Dobra znajomość systemów ERP i doświadczenie przy ich wdrażaniu, Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (Excel zaawansowany, Power Point), Znajomość języka angielskiego – min. B1,

Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office ( Excel zaawansowany, Power Point),

Umiejętność pracy z dużą ilością danych, znajomość programu Power Query oraz Power BI ( lub innych systemów BI) będzie dodatkowym atutem,

Analityczne myślenie, dobra organizacja pracy, własna inicjatywa, chęć uczenia się,

Umiejętność komunikacji i współpracy z zespołem, samodzielność i poszukiwanie
rozwiązań, terminowość.
OstroVit
ul.Sitarska 16
18-300 Zambrów
Nip: 7231641151
Osoba kontaktowa
rekrutacja@ostrovit.com
+48 730 110 444
Sposób aplikacji
Prosimy o przesyłanie CV na podany mail

Realizacja: OPTeam S.A.

fundusze.jpgncbir.jpgrp.pngue.jpg
contact.svg
Umów się na spotkanie

STRONA UŻYWA COOKIES

Możesz wyłączyć ich obsługę w swojej przeglądarce. Niektóre funkcje witryny mogą wtedy nie działać.