Oferty pracy

Informacje podstawowe
Nazwa stanowiska Drogomistrz do spraw utrzymania i nadzoru w Obwodzie Drogowym w Siemkowicach w Rejonie w Wieluniu Oddziału GDDKiA w Łodzi
Numer referencyjny BK-OP-00211-2025
Rodzaj zatrudnienia praca
Branża ADMINISTRACJA BUDOWNICTWO/ARCHITEKTURA/GEODEZJA SEKTOR PUBLICZNY
Zakres obowiązków:

Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad

91-857 Łódź, ul. Irysowa 2 

Drogomistrz

Do spraw: utrzymania i nadzoru w Obwodzie Drogowym w Siemkowicach w Rejonie w Wieluniu Oddziału GDDKiA w Łodzi

 

Wymiar etatu: 1

Liczba stanowisk pracy: 1

Miejsce wykonywania pracy: 

Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Łodzi, 98-300 Wieluń, ul. Fabryczna 7

Osoba na tym stanowisku:  

- wykonuje objazdy i kontroluje drogi pod względem ich stanu technicznego, odwodnienia i oznakowania, kontroluje pas drogowy pod kątem jego ochrony, kompletuje dane o drogach i zdarzeniach na drogach oraz urządzeniach obcych,

- kontroluje roboty utrzymaniowe i zgłasza uwagi w zakresie tych kontroli przełożonemu,

- kontroluje roboty zlecone w drodze przetargów,

- przygotowuje dokumentacje związane z prowadzeniem letniego i zimowego utrzymania dróg, w tym dokumentacje dotyczące Planu Poprawy BRD na Przejściach dla Pieszych (PPPP),

- prowadzi i koordynuje prace w zakresie zimowego utrzymania dróg,

- współpracuje z organami administracji samorządowej, policją, służbami ratowniczymi w zakresie zdarzeń drogowych i likwidacji zagrożeń bezpieczeństwa ruchu drogowego,

- przygotowuje dane do robót, aktualizuje ewidencję dróg i obiektów inżynierskich oraz innych koniecznych informacji.

Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne):

- wykształcenie średnie,

- praktyczna znajomość pakietu MS-Office,

- prawo jazdy kat. B,

- znajomość przepisów z zakresu: ustawy o drogach publicznych, Prawa budowlanego, Prawa o ruchu drogowym

- kompetencje: wykorzystanie wiedzy i doskonalenie zawodowe, rzetelność, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, komunikacja,

- posiadanie obywatelstwa polskiego,

- korzystanie z pełni praw publicznych,

- nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.

 

Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe):

- wykształcenie średnie lub wyższe inżynierskie drogowe lub budowlane,

- uprawnienia do kierowania ruchem,

- znajomość przepisów z zakresu: Rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie warunków techniczno-budowlanych dotyczacych dróg publicznych, Kodeksu postępowania administracyjnego.

- doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok  w administracji drogowej lub w utrzymaniu dróg lub w przygotowaniu inwestycji drogowych lub w realizacji inwestycji drogowych.

 Twoja aplikacja musi zawierać (dokumenty niezbędne):

- CV,

- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia,   

- oświadczenie o posiadaniu prawa jazdy kat. B                                                                                                   

- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,

- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,                                                                         

- oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.

- oświadczenie kandydatki/kandydata urodzonego przed 1 sierpnia 1972 r., że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Wzory wymaganych oświadczeń znajdują się pod linkiem: https://www.gov.pl/web/gddkia/wzory-oswiadczen-dla-kandydatow-bioracych-udzial-w-naborach

- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji

Dołącz, jeśli posiadasz (dokumenty dodatkowe)

- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów,                                                                                              

- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia, 

- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego  w zakresie doświadczenia zawodowego/stażu pracy,

- kopie uprawnień do kierowania ruchem.                                                                                                

Aplikuj do: 28 kwietnia 2025 r. 

W formie papierowej na adres: 

Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Łodzi

Wydział Spraw Pracowniczych i Organizacyjnych 

ul. Irysowa 2

91 - 857 Łódź 

lub

Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Łodzi

Rejon w Wieluniu

98-300 Wieluń

ul. Fabryczna 7

lub pocztą elektroniczną na adres lodz.rekrutacja@gddkia.gov.pl podając w tytule maila numer ogłoszenia.

 

Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego: 024 355 79 91 lub 668 823 561

- Dokumenty należy złożyć do: 28.04.2025

Decyduje data: wpływu oferty do urzędu 

Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze 

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

Administratorem Państwa danych osobowych jest Generalny Dyrektor Dróg Krajowych i Autostrad. Administrator zbiera i przetwarza dane osobowe w celu realizacji naboru kandydatów do korpusu służby cywilnej, zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej. Szczegółowe informacje dotyczące zasad przetwarzania Państwa danych osobowych oraz przysługujących Państwu praw dostępne są pod adresem:

https://www.gov.pl/web/gddkia/rodo-nabory

Pracodawca oferuje:
Co oferujemy
  • Ruchomy czas pracy
  • Indywidualny rozkład czasu pracy
  • Częściowe wykonywanie pracy poza siedzibą urzędu (praca zdalna, „home office”)
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Karty sportowe lub dofinansowanie zajęć sportowo-rekreacyjnych
  • Miejsce do odświeżenia się
  • Dopłata do biletów na imprezy kulturalne
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Możliwość skrócenia dnia pracy dla zapewnienia opieki nad dzieckiem lub osobą zależną
  • Dostosowanie planów urlopów pracowników posiadających dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym do terminów wakacji, ferii i przerw świątecznych
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
  • Stabilną pracę w jednostce administracji państwowej z wieloletnią tradycją, otwarte i przyjazne środowisko pracy, zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • Dodatek za wieloletnią pracę w wysokości od 5% do 20 % wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy
  • Trzynaste wynagrodzenie
  • Możliwość rozwoju kompetencji zawodowych (m.in. refundacja kosztów nauki na studiach, studiach podyplomowych, kursach zawodowych, kursach językowych)
  • Pożyczki pracownicze na preferencyjnych warunkach
  • Możliwość wykupienia ubezpieczenia zdrowotnego i polisy na życie w preferencyjnej cenie
  • Dodatkowe ubezpieczenie NNW w przypadku osób wykonujących zadania związane z: utrzymaniem drogi, obszarem technologii, realizacji inwestycji, kierowaniem ruchem drogowym/pojazdem służbowym
  • Możliwość zakupu pakietów opieki medycznej (Medicover, Luxmed)
  • Możliwość przystąpienia do Pracowniczych Planów Kapitałowych
  • Dofinansowanie do zakupu okularów/soczewek korekcyjnych
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Do składania ofert zachęcamy również osoby ze szczególnymi potrzebami.
  • Jako osoba ze szczególnymi potrzebami możesz je zgłosić na etapie składania dokumentów.
  • Dostosowujemy materiały używane podczas naboru do potrzeb osób ze szczególnymi potrzebami (np.większa czcionka w materiałach drukowanych).
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
  • praca w siedzibie urzędu oraz w terenie
  • obciążenie mięśniowo-szkieletowe oraz obciążenie narządu wzroku podczas pracy przy monitorach ekranowych i prowadzeniu samochodu służbowego
  • nietypowe godziny pracy
  • pobyt w terenie w zmiennych warunkach atmosferycznych, pod ruchem i w hałasie
  • stres związany z obsługą klientów zewnętrznych.

Czas pracy: w równoważnym systemie czasu pracy, również w soboty, niedziele i święta.

Miejsce i otoczenie organizacyjno – techniczne  stanowiska pracy:

  • praca w pomieszczeniach biurowych, z wykorzystaniem komputera, urządzeń biurowych
  • wyjazdy w teren, w charakterze kierującego, z wykorzystaniem samochodu słuzbowego nieprzystosowanego do potrzeb niepełnosprawnych ruchowo,
  • budynek i jego wyposażenie zapewniają bezpieczne i higieniczne warunki pracy, warunki są dostosowane do rodzaju wykonywanych prac, ale nie są przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych ruchowo
  • praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym

Opis dostępności budynku dla osób z niepełnosprawnością znajduje się na stronie https://www.gov.pl/web/gddkia/deklaracja-dostepnosci

Dodatkowe informacje
  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
  • Jeśli dokumenty składasz elektronicznie, przed rozmową kwalifikacyjną poprosimy Cię o dostarczenie ich oryginałów (do wglądu).
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru. Do tego czasu będzie można je odebrać w urzędzie (ale nie odeślemy ich).
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.
  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.

Realizując obowiązek, o którym mowa w art. 24 ust. 6 ustawy z dnia 14 czerwca 2024 r. o ochronie sygnalistów (Dz. U. z 2024 r., poz. 928), informujemy, że w Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad funkcjonuje „Wewnętrzna procedura dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych”.

Celem wprowadzenia procedury jest umożliwienie dokonywania zgłoszeń osobom fizycznym, które uzyskały informacje o naruszeniu prawa w Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i  utostrad w kontekście związanym z pracą. Przekazanie rzetelnego zgłoszenia pozwoli wykryć naruszenie prawa oraz podjąć właściwe działania następcze, przyczyniając się do poprawy funkcjonowania Urzędu.

Szczegółowe informacje dotyczące sposobów dokonywania zgłoszeń wewnętrznych oraz funkcjonowania procedury dostępne są na stronie internetowej Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad w zakładce „Procedura zgłoszeń wewnętrznych".

https://www.gov.pl/web/gddkia/procedura-zgloszen-wewnetrznych

Planujemy następujące metody/techniki naboru:
  • weryfikacja złożonych aplikacji pod względem formalnym
  • możliwość przeprowadzenia testu wiedzy
  • praktyczna weryfikacja obsługi komputera (pakiet MS Office)
  • rozmowa kwalifikacyjna
Miejsce zatrudnienia
Kraj Polska
Województwo(a) łódzkie
Miasta Wieluń
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Łodzi
ul. Irysowa 2
91-857 Łódź
Nip: 7251713273
Osoba kontaktowa
lodz.rekrutacja@gddkia.gov.pl
043 843 44 78
Sposób aplikacji
Aplikuj do: 28 kwietnia 2025 r.
W formie papierowej na adres:
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Łodzi
Wydział Spraw Pracowniczych i Organizacyjnych
ul. Irysowa 2
91 - 857 Łódź
lub
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Łodzi
Rejon w Wieluniu
98-300 Wieluń
ul. Fabryczna 7
lub pocztą elektroniczną na adres lodz.rekrutacja@gddkia.gov.pl podając w tytule maila numer ogłoszenia.

Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego: 024 355 79 91 lub 668 823 561

- Dokumenty należy złożyć do: 28.04.2025

- Decyduje data: wpływu oferty do urzędu.

- Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze.

Realizacja: OPTeam S.A.

fundusze.jpgncbir.jpgrp.pngue.jpg
contact.svg
Umów się na spotkanie

STRONA UŻYWA COOKIES

Możesz wyłączyć ich obsługę w swojej przeglądarce. Niektóre funkcje witryny mogą wtedy nie działać.